کیسه لمینت در کرمان از چه مرکزی قابل خرید است؟ کیسه لمینت یکی از مهم ترین محصولات در صنعت می باشد که از آن برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده می شود. کیسه یا گونی های لمینت در صنعت ما کاربرد های بسیار زیادی دارند و این باعث می شود که به محصول مهمی تبدیل شوند. در ادامه این مطلب تلاش داریم تا شما را به طور کامل با کیسه لمینت و خرید کیسه لمینت درکرمان آشنا کنیم.

کیسه لمینت چیست و انواع آن کدامند؟

کیسه لمینت یک نوع کیسه از جنس پلیمر هایی مانند پلی اتیلن و پلی پروپیلن است که مقاومت بسیار بالایی دارد و از آن به اندازه بسیار زیادی برای بسته بندی محصولات مختلف از آن استفاده می شود. این کیسه ها ضد رطوبت هستند و استحکام بسیار زیادی دارند. دو نوع مختلف کیسه لمینت مختلف داریم.
دسته اول کیسه لمینت های دو لایه یا لایه نایلون دوزی شده هستند که درست مثل کیسه هایی هستند که ما می شناسیم اما باید این کیسه های نایلونی را در داخل این کیسه های لمینت پیدا کنید.
کیسه های لمینت دسته دوم نیز گونی های فشرده ضد آب و آفتاب هستند که به طور خاصی طراحی می شوند که در برابر آفتاب مقاومت بالاتری دارند و کاملا هم ضد آب هستند.

کاربرد های کیسه لمینت

بسته بندی حبوبات، خشکبار، ادویه جات، محصولات و بذر های کشاورزی
بسته بندی محصولات دامی و خوراک دام
بسته بندی انواع پودر ها
بسته بندی مواد گرانولی
بسته بندی انواع مختلف رنگ های پودری
بسته بندی مواد معدنی
بسته بندی مواد شیمیایی
بسته بندی مواد غذایی
بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی

خرید کیسه لمینت در کرمان

اگر شما در شهر کرمان زندگی می کنید و برای بسته بندی محصولات تولیدی شرکت خود به کیسه های لمینت نیاز دارید می توانید به راحتی کیسه لمینت را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در همین صفحه خریداری فرمایید.

جهت خرید کیسه لمینت در شیراز می توانید به این صفحه مراجعه کنید.