کیسه لمینت در شیراز از کدام مرکز قابل خرید است؟ یکی از مهم ترین محصولات در صنعت که برای بسته بندی مواد مختلف از آنها استفاده می شود، کیسه لمینت می باشد. این کیسه ها کاربرد های بسیار زیادی در صنعت دارند و برای بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه این مطلب در وب سایت تلاش داریم تا شما را به طور کامل کیسه لمینت آشنا کنیم و درباره کیسه لمینت در شیراز صحبت کنیم.

کیسه لمینت چیست؟

کیسه های لمینت یکی از بهترین انواع پوشش ها و محصولات مخصوص دسته بندی هستند که از پلیمر های مختلفی مثل پلی اتیلن، پلی پروپیلن یا پلیمر های دیگر تولید می شوند. این کیسه های لمینت که آن را با نام لمینت گونی نیز می شناسیم. کیسه های لمینت به دلیل اینکه استحکام بالایی دارند و از نفوذ آب به داخلشان جلوگیری می کنند، کاربرد های بسیار زیادی دارند.

کیسه لمینت مزایای بسیاری از جمله مقاومت در برابر پارگی، دوام بالا و ضد آب بودن دارند که باعث می شود که افراد بتوانند به راحتی از آن برای بسته بندی مواد مختلف استفاده کنند. کیسه های لمنیت همچنین دوام بالا دارند و در برابر لک شدن، آسیب دیدگی در برابر آفتاب و چین خوردن مقاومند.

ویژگی های کیسه لمینت

دو لایه هستند.

ضد رطوبت

تولید با برش سرد و گاست

وزنی در حدود ۵۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم

تولید با موادی مثل پلی اتیلن و پلی پروپیلن

قابلیت چاپ هر چیزی روی آنها

تولید در انواع رتگ های مورد نیاز

دارای مقاومت و تحمل بسیار بالا در برابر پارگی

عدم لک شدن

مقاومت در برابر نور آفتاب

خرید کیسه لمینت در شیراز

اگر شما در شهر شیراز زندگی می کنید و برای بسته بندی محصولات تولیدی خود به خرید کیسه لمینت نیاز دارید، می توانید کیسه لمینت را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در همین صفحه خریداری فرمایید.

جهت خرید کیسه لمینت در کرج می توانید این مطلب را مطالعه کنید.