کیسه لمینت در کرج از کجا بخریم؟ کیسه لمینت یا لمینت گونی در واقع همان گونی هایی است که امروز در کار های بسیار مختلف برای نگه داری محصولات مختلف از آن استفاده می شود. این کیسه ها کاربرد های بسیار زیادی در صنعت دارند و بسیاری از اوقات محصولاتی مانند گچ یا محصولات ساختمانی مختلف مورد نیاز در آنها نگه داری می شود. در ادامه این مطلب تلاش داریم تا شما را با گونی لمینت آشنا کنیم و درباره خرید کیسه لمینت در کرج صحبت کنیم.

کیسه لمینت چیست؟

کیسه لمینت نوعی کیسه محکم تولید شده از جنس پلیمر پلی اتیلن است که به صورتی تولید شده است که ضخامت آن ۲۰ میکرون باشد و در عین نازک بودن، کیفیت بالایی داشته باشد و پاره نشود. این کیسه لمینت خاصیت ضد رطوبت دارد که برای نگهداری بسیاری از مواد مختلف در فضای مرطوب بسیار عالیست و کاربرد های بسیار زیادی دارد. این نوع از گونی ها همچنین از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردارند.

مشخصات کیسه لمینت چیست؟

کیسه های لمینت از پلیمر های مختلف تولید می شوند و ویژگی های نسبتا متفاوتی دارند. اما باید گفت که همه کیسه های لمینت از کیفیت، استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد. از دیگر مشخصات مهم این کیسه لمینت قابلیت چاپ پذیری بالا و زیبا، امکان اضافه نمودن گاست، دو لایه بودن، مقاومت کششی و فشاری بالا، ضد رطوبت، نور و بو، تنوع رنگ، و قابلیت چاپ ۶ رنگ تفکیکی از مهم ترین ویژگی های کیسه های لمینت در صنعت ما می باشد.

خرید کیسه لمینت در کرج

اگر شما به کیسه لمینت برای بسته بندی مواد مختلف نیاز دارید و در شهر کرج زندگی می کنید، فقط کافیست که برای خرید کیسه لمینت به این صفحه مراجعه کنید و خرید خود را اینجا انجام دهید. شما می توانید انواع کیسه لمینت را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری فرمایید.